Opel Omega 2000 vs Toyota Avensis 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 11.4 sekundes | |
Opel Omega dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Toyota Avensis, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Toyota Avensis. Neskatoties uz lielāku jaudu Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 6.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Avensis ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Toyota Avensis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Toyota Avensis. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
1330 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
1050 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Avensis) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Frontera, Opel Sintra | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Avensis varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Opel Omega dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.42 m | |
Opel Omega ir lielāks. Opel Omega ir par 38 cm garāks nekā Toyota Avensis, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
830 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Toyota Avensis. | |||
Pilna masa (kg): | 2`145 | 1`300 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | Opel Omega ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Toyota Avensis nopietni defekti konstatēti apmēram 255 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Omega, attiecīgi Opel Omega kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Toyota Avensis ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|