Opel Omega 1999 vs Toyota Camry 2001
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 211 ZS | 186 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 273 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 9.1 sekundes | |
Toyota Camry ir dinamiskāka braukšana. Opel Omega dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Toyota Camry, taču griezes moments ir par 3 NM mazāks nekā Toyota Camry. Neskatoties uz lielāku jaudu Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.1 | 11.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.1 l/100km | 13.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Omega ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Toyota Camry, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem mazāks nekā Toyota Camry. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 520 km ar reālo patēriņu | ||
Opel Omega ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Camry) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 530'000 km | 630'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Toyota Camry dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Sintra | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Opel Omega dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.50 m | |
Opel Omega ir par 8 cm garāks nekā Toyota Camry, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
830 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`170 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Toyota Camry ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|