LatviešuEnglishEspañol

Opel Omega 1995 vs Subaru Forester 2016

 
Opel Omega
1995 - 1997
Subaru Forester
2016 - 2018
Virsbūve: SedansApvidus
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 116 ZS150 ZS
Griezes moments: 175 NM198 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 13 sekundes9.6 sekundes
Subaru Forester ir dinamiskāka braukšana.
Opel Omega dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā Subaru Forester, savukārt griezes moments ir par 23 NM mazāks nekā Subaru Forester. Mazākas jaudas dēļ Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.98.0
Reālais degvielas patēriņš: 8.7 l/100km9.0 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Subaru Forester, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Subaru Forester.
Degvielas bākas tilpums: 75 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 840 km kombinētajā ciklā750 km kombinētajā ciklā
1040 km ārpus pilsētas890 km ārpus pilsētas
860 km ar reālo patēriņu660 km ar reālo patēriņu
Opel Omega ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 560'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 4 gadi14 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots arī Subaru XV
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Subaru Forester varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Opel Omega dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.79 m4.61 m
Platums: 1.79 m1.80 m
Augstums: 1.46 m1.74 m
Opel Omega ir par 18 cm garāks nekā Subaru Forester, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Opel Omega ir par 28 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 530 litrinav datu
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
830 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.6 metri
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Subaru Forester, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 2`0102`015
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zem vidējās
nav datu
Vidējā cena (€): 100014 000
Priekšrocības un trūkumi: Opel Omega ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • zemāka cena
Subaru Forester ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ir 4x4 piedziņa
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]