Opel Omega 1995 vs Subaru Forester 2016
Virsbūve: | Sedans | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 175 NM | 198 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 9.6 sekundes | |
Subaru Forester ir dinamiskāka braukšana. Opel Omega dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā Subaru Forester, savukārt griezes moments ir par 23 NM mazāks nekā Subaru Forester. Mazākas jaudas dēļ Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.9 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km | 9.0 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Subaru Forester, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Subaru Forester. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
1040 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
860 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Opel Omega ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 14 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Subaru XV | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Subaru Forester varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Opel Omega dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.79 m | 4.61 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.74 m | |
Opel Omega ir par 18 cm garāks nekā Subaru Forester, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Opel Omega ir par 28 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
830 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Subaru Forester, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`010 | 2`015 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 14 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Subaru Forester ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|