Opel Omega 1989 vs Rover 400 1992
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 195 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 8.4 sekundes | |
Rover 400 ir dinamiskāka braukšana. Opel Omega dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Rover 400, taču griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Rover 400. Mazākas jaudas dēļ Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.3 | 8.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Rover 400 ir labāka izvēle. Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Rover 400, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
Opel Omega ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Rover 400) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Frontera | Izmantots arī Rover 200 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.74 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.40 m | |
Opel Omega ir lielāks. Opel Omega ir par 37 cm garāks nekā Rover 400, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 410 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
870 litri | nav datu | |
Opel Omega ir lielāka bagāžas ietilpība. Opel Omega bagāžas nodalījuma tilpums ir par 110 litriem lielāks nekā Rover 400. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.2 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Rover 400, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`870 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3000 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Rover 400 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|