Opel Omega 1989 vs Audi 100 1988
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 195 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 11.5 sekundes | |
Opel Omega dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Audi 100, taču griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Audi 100. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.3 | 9.4 | |
Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Audi 100, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Opel Omega var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
Audi 100 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi 100) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Frontera | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Omega varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.74 m | 4.79 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.42 m | |
Opel Omega ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Opel Omega ir par 5 cm īsāks nekā Audi 100, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 570 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
870 litri | 610 litri | |
Opel Omega bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem mazāks nekā Audi 100. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Omega (par 260 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11.6 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Audi 100, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`870 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3000 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Audi 100 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|