LatviešuEnglishEspañol

Opel Vectra 1999 vs BMW 3 sērija 1998

 
Opel Vectra
1999 - 2002
BMW 3 sērija
1998 - 2001
Virsbūve: HečbeksSedans
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Dīzelis2.0 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 100 ZS136 ZS
Griezes moments: 205 NM280 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 13 sekundes9.9 sekundes
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana.
Opel Vectra dzinēja jauda ir par 36 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 75 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Opel Vectra sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.1 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.05.7
Reālais degvielas patēriņš: 6.0 l/100km6.3 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Opel Vectra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Vectra var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Opel Vectra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri63 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1000 km kombinētajā ciklā1100 km kombinētajā ciklā
1250 km ārpus pilsētas1400 km ārpus pilsētas
1000 km ar reālo patēriņu1000 km ar reālo patēriņu
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Vectra) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 460'000 km480'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 3 gadi9 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Opel OmegaIzmantots arī BMW 5 sērija
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.50 m4.47 m
Platums: 1.71 m1.74 m
Augstums: 1.42 m1.42 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Opel Vectra ir par 3 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 3 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums: 480 litri440 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
790 litrinav datu
Opel Vectra ir lielāka bagāžas ietilpība.
Opel Vectra bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija.
Apgriešanās diametrs: 10.7 metri10 metri
Opel Vectra apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Opel Vectra var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`9501`875
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Opel Vectra ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 3 sērija, attiecīgi Opel Vectra varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 12002000
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 7.8/10 7.5/10
Priekšrocības un trūkumi: Opel Vectra ir
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • zemāka cena
BMW 3 sērija ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • labāka manevrētspēja
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]