Peugeot 407 2008 vs Mazda 6 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 165 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 11.8 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Mazda 6, taču griezes moments ir par 75 NM lielāks nekā Mazda 6. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 6.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 8.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 407 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 407 var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
1400 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
1060 km ar reālo patēriņu | 800 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C3, Citroen Xsara Picasso | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.77 m | 4.79 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.49 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 407 ir par 2 cm īsāks nekā Mazda 6, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 448 litri | 519 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1751 litri | |
Mazda 6 ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 71 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 11.8 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Pilna masa (kg): | 2`127 | 1`965 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|