Peugeot 407 2008 vs Opel Insignia 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 220 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 7.9 sekundes | |
Opel Insignia ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 80 ZS mazāka nekā Opel Insignia, savukārt griezes moments ir par 150 NM mazāks nekā Opel Insignia. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 8.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km | 10.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 407 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Opel Insignia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 407 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā Opel Insignia. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen C5, Citroen C4 Picasso, Citroen C4 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.77 m | 4.91 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.52 m | |
Peugeot 407 ir mazāks. Peugeot 407 ir par 14 cm īsāks nekā Opel Insignia, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 448 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1530 litri | |
Opel Insignia ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 92 litriem mazāks nekā Opel Insignia. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.9 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Opel Insignia, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`105 | 2`280 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Opel Insignia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Insignia, attiecīgi Opel Insignia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Opel Insignia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|