LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 407 2008 vs Mazda 6 2010

 
Peugeot 407
2008 - 2011
Mazda 6
2010 - 2012
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 140 ZS155 ZS
Griezes moments: 200 NM193 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.5 sekundes10.4 sekundes
Peugeot 407 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Mazda 6, taču griezes moments ir par 7 NM lielāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz mazāku jaudu Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.37.0
Reālais degvielas patēriņš: 8.8 l/100km8.2 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mazda 6.
Degvielas bākas tilpums: 66 litri64 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 790 km kombinētajā ciklā910 km kombinētajā ciklā
1010 km ārpus pilsētas1180 km ārpus pilsētas
740 km ar reālo patēriņu780 km ar reālo patēriņu
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 460'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 19 gadi13 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen C5, Citroen C4 Picasso, Citroen C4Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.77 m4.79 m
Platums: 1.81 m1.80 m
Augstums: 1.49 m1.49 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 407 ir par 2 cm īsāks nekā Mazda 6, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums: 448 litri519 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1751 litri
Mazda 6 ir vairāk vietas bagāžai.
Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 71 litriem mazāks nekā Mazda 6.
Apgriešanās diametrs: 12 metri11.8 metri
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Mazda 6.
Pilna masa (kg): 2`1052`000
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

virs vidējās
Mazda 6 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 24004000
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 407 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • dinamiskāks
  • lielāks dzinēja resurss
  • zemāka cena
Mazda 6 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]