Peugeot 407 2008 vs Mazda 6 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 9.2 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 27 ZS mazāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Mazda 6. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km | 6.6 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1100 km kombinētajā ciklā | 1180 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 1420 km ārpus pilsētas | ||
1040 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 520'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C5, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda CX-7 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.77 m | 4.79 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.49 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 407 ir par 2 cm īsāks nekā Mazda 6, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 448 litri | 519 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1751 litri | |
Mazda 6 ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 71 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 11.8 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Pilna masa (kg): | 2`195 | 2`145 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|