Peugeot 407 2004 vs Mazda 6 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 121 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 10.9 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā Mazda 6. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 6.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 407 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 407 var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 1040 km kombinētajā ciklā | |
1400 km ārpus pilsētas | 1230 km ārpus pilsētas | ||
1080 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C3, Citroen Xsara Picasso | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda 5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.71 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 407 ir par 5 cm garāks nekā Mazda 6, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 489 litri | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1365 litri | 1712 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 16 litriem mazāks nekā Mazda 6. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 407 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 347 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`125 | 2`040 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.1/10 | 7.7/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|