Peugeot 407 2004 vs Mazda 6 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 121 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 10.9 sekundes | |
Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Mazda 6, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 6.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 1040 km kombinētajā ciklā | |
1200 km ārpus pilsētas | 1230 km ārpus pilsētas | ||
880 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 520'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C5, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda 5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.71 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 407 ir par 5 cm garāks nekā Mazda 6, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1365 litri | 1712 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`040 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Mazda 6 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 407, attiecīgi Mazda 6 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.1/10 | 7.7/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|