Peugeot 407 2004 vs Opel Astra 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | n/a sekundes | |
Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Opel Astra. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 52 litri | |
880 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 520'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C5, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Zafira, Opel Vectra, Opel Signum | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.50 m | |
Peugeot 407 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Peugeot 407 ir par 24 cm garāks nekā Opel Astra, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1365 litri | 1590 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 11.1 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Opel Astra, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.1/10 | 7.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|