Peugeot 407 2004 vs Rover 75 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 12.3 sekundes | |
Peugeot 407 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Rover 75, savukārt griezes moments ir par 60 NM lielāks nekā Rover 75. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 5.8 | |
Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Rover 75, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1100 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 1380 km ārpus pilsētas | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.79 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.39 m | |
Peugeot 407 ir par 3 cm īsāks nekā Rover 75, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 10 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 407 litri | 400 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1365 litri | 1222 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 7 litriem lielāks nekā Rover 75. Iespējams, Rover 75 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 407 (par 143 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Rover 75, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`183 | 2`090 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Rover 75 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|