Peugeot 407 2007 vs Volvo V50 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 9.6 sekundes | |
Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Volvo V50, taču griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Volvo V50. Neskatoties uz mazāku jaudu Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 7.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 7.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo V50 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Volvo V50, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Volvo V50. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
790 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen C5, Citroen C4 Picasso, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S80, Volvo S40, Volvo C30 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.51 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.45 m | |
Peugeot 407 ir lielāks. Peugeot 407 ir par 25 cm garāks nekā Volvo V50, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 448 litri | 417 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1365 litri | 1307 litri | |
Peugeot 407 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 31 litriem lielāks nekā Volvo V50. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 407 (par 58 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.6 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā Volvo V50, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.1/10 | 6.4/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Volvo V50 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|