Peugeot 407 2007 vs Mazda 6 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 147 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 184 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 9.9 sekundes | |
Peugeot 407 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Mazda 6, taču griezes moments ir par 16 NM lielāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz mazāku jaudu Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 8.4 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
790 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen C5, Citroen C4 Picasso, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.71 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 407 ir par 5 cm garāks nekā Mazda 6, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 448 litri | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1365 litri | 1712 litri | |
Mazda 6 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 57 litriem mazāks nekā Mazda 6. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 407 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 347 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`940 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.1/10 | 7.7/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|