Peugeot 407 2004 vs Volvo V50 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.9 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 211 ZS | 220 ZS | |
Griezes moments: | 290 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 7.3 sekundes | |
Volvo V50 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 9 ZS mazāka nekā Volvo V50, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Volvo V50. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.9 | 9.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.4 l/100km | 10.0 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Volvo V50, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Volvo V50. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 640 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 500'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 607 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volvo S40, Volvo C30, Volvo C70 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo V50 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.51 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.45 m | |
Peugeot 407 ir lielāks. Peugeot 407 ir par 25 cm garāks nekā Volvo V50, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 489 litri | 417 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1365 litri | 1307 litri | |
Peugeot 407 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 72 litriem lielāks nekā Volvo V50. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 407 (par 58 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.6 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā Volvo V50, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`260 | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.1/10 | 6.4/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Volvo V50 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|