Peugeot 407 2008 vs SAAB 9-3 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.7 sekundes | 11.5 sekundes | |
SAAB 9-3 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā SAAB 9-3, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā SAAB 9-3. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 5.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā SAAB 9-3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 407 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā SAAB 9-3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1240 km kombinētajā ciklā | 1070 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ar reālo patēriņu | 1010 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C3, Citroen Xsara Picasso | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.69 m | 4.65 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.45 m | |
Peugeot 407 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Peugeot 407 ir par 4 cm garāks nekā SAAB 9-3, par 5 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 407 litri | 425 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 18 litriem mazāks nekā SAAB 9-3. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 407 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā SAAB 9-3, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`020 | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | augsta | |
SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 290 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2000 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
SAAB 9-3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|