Peugeot 407 2008 vs Ford Focus 2008
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 11.9 sekundes | |
Peugeot 407 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 6.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 850 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
1100 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Citroen C5 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.69 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.50 m | |
Peugeot 407 ir par 35 cm garāks nekā Ford Focus, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 407 litri | 396 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1247 litri | |
Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 11 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.6 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`980 | 1`710 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2000 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|