Peugeot 407 2008 vs Ford Focus 2008
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.9 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 211 ZS | 225 ZS | |
Griezes moments: | 290 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 6.8 sekundes | |
Ford Focus ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Ford Focus. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.8 | 9.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 590 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 800 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 500'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 607 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.69 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.45 m | |
Peugeot 407 ir par 33 cm garāks nekā Ford Focus, par 3 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 407 litri | 385 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1247 litri | |
Peugeot 407 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 22 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem lielāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`140 | 1`860 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2000 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|