Peugeot 407 2004 vs Mazda 6 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 10.4 sekundes | |
Peugeot 407 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 407 un Mazda 6 dzinēju jaudas ir vienādas, taču Peugeot 407 griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Mazda 6. Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 407 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 407 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1110 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
1340 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
980 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 520'000 km | 370'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C5, Citroen C4 | Izmantots arī Mazda MPV | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.68 m | 4.67 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.44 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 407 ir par 1 cm garāks nekā Mazda 6, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 407 litri | 500 litri | |
Mazda 6 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 93 litriem mazāks nekā Mazda 6. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 407 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`930 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Mazda 6 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 407, attiecīgi Mazda 6 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.1/10 | 6.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|