Peugeot 407 2006 vs Mercedes C klase 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.1 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 370 NM | 315 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 10.3 sekundes | |
Peugeot 407 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 27 ZS lielāka nekā Mercedes C klase, savukārt griezes moments ir par 55 NM lielāks nekā Mercedes C klase. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 6.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes C klase ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Mercedes C klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 407 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Mercedes C klase. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1080 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 1310 km ārpus pilsētas | ||
980 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 407) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes C klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes C klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 607 | Izmantots arī Mercedes E klase | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes C klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.68 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.43 m | |
Peugeot 407 ir lielāks. Peugeot 407 ir par 15 cm garāks nekā Mercedes C klase, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 407 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Mercedes C klase, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`125 | 1`500 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | Peugeot 407 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes C klase nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 407, attiecīgi Peugeot 407 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 1400 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.1/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Mercedes C klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|