Peugeot 407 2004 vs Ford Focus 2005
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 158 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 217 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 10.7 sekundes | |
Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 13 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 32 NM lielāks nekā Ford Focus. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 8.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Citroen C8, Peugeot 607 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Mondeo, Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.68 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.45 m | |
Peugeot 407 ir par 34 cm garāks nekā Ford Focus, par 3 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 407 litri | 385 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1247 litri | |
Peugeot 407 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 22 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem lielāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`075 | 1`775 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Ford Focus ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 407, attiecīgi Ford Focus varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.1/10 | 7.8/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|