Peugeot 407 2005 vs Toyota Corolla 2004
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 192 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 180 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 8.4 sekundes | |
Toyota Corolla ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 29 ZS mazāka nekā Toyota Corolla, taču griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Toyota Corolla. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 8.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Corolla ir labāka izvēle. Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Toyota Corolla, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Citroen C8, Peugeot 607 | Izmantots arī Toyota Celica | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.68 m | 4.20 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.46 m | |
Peugeot 407 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Peugeot 407 ir par 48 cm garāks nekā Toyota Corolla, par 10 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 407 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.2 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.8 metriem lielāks nekā Toyota Corolla, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Toyota Corolla ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Corolla, attiecīgi Toyota Corolla kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 1800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.1/10 | 8.4/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Toyota Corolla ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|