Peugeot 407 2004 vs Mercedes C klase 2002
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.9 Benzīns | 3.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 211 ZS | 218 ZS | |
Griezes moments: | 290 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 7.9 sekundes | |
Mercedes C klase ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Mercedes C klase, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Mercedes C klase. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.8 | 11.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.4 l/100km | 11.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 407 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Mercedes C klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 407 var ietaupīt 225 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Mercedes C klase. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 540 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 740 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 540 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 407) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes C klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 500'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 607 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes ML, Chrysler Crossfire | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes C klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.68 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.43 m | |
Peugeot 407 ir lielāks. Peugeot 407 ir par 15 cm garāks nekā Mercedes C klase, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 407 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Mercedes C klase, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`140 | 1`500 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Peugeot 407 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Mercedes C klase, attiecīgi Peugeot 407 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.1/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Mercedes C klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|