Peugeot 407 2005 vs Mercedes CLK 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.7 Dīzelis | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 231 ZS | |
Griezes moments: | 440 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 7.4 sekundes | |
Mercedes CLK ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 27 ZS mazāka nekā Mercedes CLK, taču griezes moments ir par 140 NM lielāks nekā Mercedes CLK. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 9.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 9.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 407 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Mercedes CLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 407 var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 67 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
740 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 407) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLK varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.65 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.41 m | |
Peugeot 407 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Peugeot 407 ir par 17 cm garāks nekā Mercedes CLK, par 13 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 400 litri | 435 litri | |
Mercedes CLK ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 35 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 407 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Mercedes CLK, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`060 | 2`035 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Mercedes CLK ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes CLK, attiecīgi Mercedes CLK kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Mercedes CLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|