Peugeot 407 2005 vs BMW 1 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.7 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 204 ZS | |
Griezes moments: | 440 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 7 sekundes | |
Peugeot 407 un BMW 1 sērija dzinēju jaudas ir vienādas, taču Peugeot 407 griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā BMW 1 sērija. Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 6.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.3 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 495 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 67 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
1240 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 407) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.42 m | |
Peugeot 407 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Peugeot 407 ir par 46 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 12 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 400 litri | 370 litri | |
Peugeot 407 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | 10.7 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`060 | 1`860 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 5600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|