Renault Laguna 2005 vs Toyota Avensis 2003
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.9 Benzīns | 2.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 210 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.2 sekundes | 9.3 sekundes | |
Renault Laguna ir dinamiskāks braukšanā. Renault Laguna dzinēja jauda ir par 47 ZS lielāka nekā Toyota Avensis, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Toyota Avensis. Pateicoties lielākai jaudai Renault Laguna sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.1 | 9.6 | |
Renault Laguna degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Toyota Avensis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Laguna var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
Renault Laguna ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.70 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.52 m | |
Renault Laguna un Toyota Avensis garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11.2 metri | |
Renault Laguna apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Toyota Avensis. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`400 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Toyota Avensis ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Laguna nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Avensis, attiecīgi Toyota Avensis kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.8/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Laguna ir
|
Toyota Avensis ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|