Renault Laguna 2001 vs Mazda 6 2002
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 123 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 165 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.2 sekundes | 11.2 sekundes | |
Renault Laguna dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz lielāku jaudu Renault Laguna sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 8.3 | |
Renault Laguna degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Laguna var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1040 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.70 m | 4.69 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Laguna ir par 1 cm garāks nekā Mazda 6, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Laguna ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1712 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.8 metri | |
Renault Laguna apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Pilna masa (kg): | 1`300 | 1`900 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Laguna nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.7/10 | 6.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Laguna ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|