Renault Megane 2003 vs Ford Focus 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 191 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 10.9 sekundes | |
Ford Focus ir dinamiskāka braukšana. Renault Megane dzinēja jauda ir par 9 ZS mazāka nekā Ford Focus, taču griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Ford Focus. Mazākas jaudas dēļ Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km | 9.5 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Megane var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Ford Focus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 570 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Mondeo, Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault Megane dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.45 m | |
Renault Megane ir par 3 cm garāks nekā Ford Focus, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 482 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1600 litri | 1525 litri | |
Renault Megane ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 38 litriem lielāks nekā Ford Focus. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Megane (par 75 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.4 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`895 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|