Renault Megane 2003 vs Alfa Romeo 156 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 152 NM | 146 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes | 10.5 sekundes | |
Alfa Romeo 156 ir dinamiskāka braukšana. Renault Megane dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Alfa Romeo 156, taču griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Alfa Romeo 156. Mazākas jaudas dēļ Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 8.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km | 8.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Alfa Romeo 156, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 210 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Alfa Romeo 156. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Megane dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster | Izmantots arī Alfa Romeo 147 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Alfa Romeo 156 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.44 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.43 m | |
Renault Megane ir lielāks. Renault Megane ir par 6 cm garāks nekā Alfa Romeo 156, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 378 litri | |
Renault Megane ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 142 litriem lielāks nekā Alfa Romeo 156. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11.1 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Alfa Romeo 156, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zema | |
Renault Megane ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Alfa Romeo 156 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Megane, attiecīgi Renault Megane kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Alfa Romeo 156 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|