Renault Megane 2003 vs Volvo S40 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 152 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes | 12 sekundes | |
Renault Megane ir dinamiskāks braukšanā. Renault Megane dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Volvo S40, taču griezes moments ir par 88 NM mazāks nekā Volvo S40. Pateicoties lielākai jaudai Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km | 5.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo S40 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Volvo S40, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Megane var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Volvo S40. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 1260 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1470 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 1080 km ar reālo patēriņu | ||
Volvo S40 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volvo S80, Volvo V50, Volvo C30 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volvo S40 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Megane ir par 3 cm garāks nekā Volvo S40, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 404 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 883 litri | |
Renault Megane ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 116 litriem lielāks nekā Volvo S40. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Volvo S40, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 1`890 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Volvo S40 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Volvo S40, attiecīgi Volvo S40 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Volvo S40 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|