Renault Megane 2000 vs Volkswagen Jetta 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 80 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.8 sekundes | 12 sekundes | |
Volkswagen Jetta ir dinamiskāka braukšana. Renault Megane dzinēja jauda ir par 25 ZS mazāka nekā Volkswagen Jetta, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā Volkswagen Jetta. Mazākas jaudas dēļ Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.5 l/100km | 5.6 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Volkswagen Jetta, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Megane var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Volkswagen Jetta. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1090 km kombinētajā ciklā | 1050 km kombinētajā ciklā | |
1330 km ārpus pilsētas | 1240 km ārpus pilsētas | ||
1090 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.44 m | 4.55 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.46 m | |
Renault Megane ir mazāks. Renault Megane ir par 11 cm īsāks nekā Volkswagen Jetta, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 527 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1310 litri | nav datu | |
Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 17 litriem mazāks nekā Volkswagen Jetta. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Volkswagen Jetta. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`675 | 1`940 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 600 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Volkswagen Jetta ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|