LatviešuEnglishEspañol

Renault Megane 2009 vs Alfa Romeo Brera 2008

 
Renault Megane
2009 - 2012
Alfa Romeo Brera
2008 - 2011
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis2.4 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 90 ZS210 ZS
Griezes moments: 200 NM400 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12.5 sekundes7.9 sekundes
Alfa Romeo Brera ir dinamiskāka braukšana.
Renault Megane dzinēja jauda ir par 120 ZS mazāka nekā Alfa Romeo Brera, savukārt griezes moments ir par 200 NM mazāks nekā Alfa Romeo Brera. Mazākas jaudas dēļ Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.6 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.56.8
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle.
Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Alfa Romeo Brera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 345 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri70 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1330 km kombinētajā ciklā1020 km kombinētajā ciklā
1500 km ārpus pilsētas1290 km ārpus pilsētas
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 4.30 m4.41 m
Platums: 1.81 m1.83 m
Augstums: 1.42 m1.37 m
Renault Megane ir mazāks, bet augstāks.
Renault Megane ir par 12 cm īsāks nekā Alfa Romeo Brera, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 5 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 344 litri300 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
377 litri610 litri
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 44 litriem lielāks nekā Alfa Romeo Brera. Iespējams, Alfa Romeo Brera vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Alfa Romeo Brera (par 233 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri10.7 metri
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Alfa Romeo Brera.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`7562`035
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zema
nav datu
Vidējā cena (€): 36006400
Priekšrocības un trūkumi: Renault Megane ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Alfa Romeo Brera ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]