Renault Megane 2016 vs BMW 3 sērija 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 156 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.2 sekundes | 9.1 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Renault Megane dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 64 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 5.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Megane var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 1110 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 1300 km ārpus pilsētas | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Megane) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 136 mm | 140 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Megane dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW X1, BMW 2 sērija, BMW 4 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.43 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Megane un BMW 3 sērija garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 550 litri | 480 litri | |
Renault Megane ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 70 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.3 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`837 | 2`000 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Renault Megane ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 3 sērija, attiecīgi Renault Megane varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 10 800 | 23 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|