Renault Megane 2014 vs Ford Focus 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 220 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 202 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.6 sekundes | 9.4 sekundes | |
Renault Megane ir dinamiskāks braukšanā. Renault Megane dzinēja jauda ir par 70 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 138 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.6 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Megane var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
620 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 14 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Renault Laguna | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault Megane dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.51 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Megane ir par 1 cm garāks nekā Ford Focus, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 524 litri | 476 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1595 litri | 1502 litri | |
Renault Megane ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem lielāks nekā Ford Focus. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Megane (par 93 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`909 | 1`875 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5400 | 6800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|