Rover 75 2004 vs Citroen C5 2006
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14 sekundes | 12 sekundes | |
Citroen C5 ir dinamiskāka braukšana. Rover 75 dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Citroen C5, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Citroen C5. Mazākas jaudas dēļ Rover 75 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 7.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C5 ir labāka izvēle. Rover 75 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Citroen C5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Rover 75 var nākties iegādāties par 270 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
Citroen C5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.79 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.52 m | |
Rover 75 ir lielāks, bet zemāks. Rover 75 ir par 3 cm garāks nekā Citroen C5, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Rover 75 ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 400 litri | 563 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1222 litri | nav datu | |
Citroen C5 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Rover 75 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 163 litriem mazāks nekā Citroen C5. Tas varētu liecināt, ka Rover 75 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.4 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Citroen C5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|