Rover 75 2003 vs Honda Accord 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 131 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 10.3 sekundes | |
Honda Accord ir dinamiskāka braukšana. Rover 75 dzinēja jauda ir par 9 ZS mazāka nekā Honda Accord, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Honda Accord. Mazākas jaudas dēļ Rover 75 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 5.8 | |
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 1350 km ārpus pilsētas | ||
950 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.79 m | 4.75 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.47 m | |
Rover 75 ir lielāks, bet zemāks. Rover 75 ir par 4 cm garāks nekā Honda Accord, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Rover 75 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 400 litri | 576 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1222 litri | 1657 litri | |
Honda Accord ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Rover 75 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 176 litriem mazāks nekā Honda Accord. Tas varētu liecināt, ka Rover 75 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Honda Accord (par 435 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.6 metri | |
Rover 75 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Honda Accord. | |||
Pilna masa (kg): | 2`090 | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Honda Accord ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|