Rover 75 1999 vs Jaguar X-Type 2002
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.1 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 157 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 10.8 sekundes | |
Jaguar X-Type ir dinamiskāka braukšana. Rover 75 dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Jaguar X-Type, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā Jaguar X-Type. Mazākas jaudas dēļ Rover 75 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.1 | 10.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.9 l/100km | 12.4 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Rover 75 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Jaguar X-Type, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Rover 75 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Rover 75 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Jaguar X-Type. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 580 km kombinētajā ciklā | 610 km kombinētajā ciklā | |
780 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
540 km ar reālo patēriņu | 490 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Jaguar X-Type dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Rover 45 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Rover 75 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Rover 75 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.75 m | 4.67 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.39 m | |
Rover 75 ir par 8 cm garāks nekā Jaguar X-Type, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Rover 75 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 452 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
432 litri | 452 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Rover 75 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā Jaguar X-Type. Tas varētu liecināt, ka Rover 75 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Jaguar X-Type (par 20 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.8 metri | |
Rover 75 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Jaguar X-Type, tas nozīmē, ka ar Rover 75 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`000 | 1`940 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Rover 75 ir
|
Jaguar X-Type ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|