SAAB 9-3 1998 vs Nissan Primera 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 114 ZS | |
Griezes moments: | 177 NM | 158 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11 sekundes | |
SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Nissan Primera, savukārt griezes moments ir par 19 NM lielāks nekā Nissan Primera. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 7.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.1 l/100km | 8.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Primera ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Nissan Primera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Nissan Primera. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā SAAB 9000, SAAB 900 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera, Nissan Almera Tino, Nissan Sentra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Primera varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.41 m | |
SAAB 9-3 ir par 11 cm garāks nekā Nissan Primera, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1200 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Nissan Primera, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`740 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Nissan Primera ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|