SAAB 9-3 2007 vs Mercedes CLK 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 180 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 370 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 10.5 sekundes | |
SAAB 9-3 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 17 ZS lielāka nekā Mercedes CLK, savukārt griezes moments ir par 130 NM lielāks nekā Mercedes CLK. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 8.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 8.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Mercedes CLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar SAAB 9-3 var ietaupīt 270 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 850 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
810 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLK varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.65 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.42 m | |
SAAB 9-3 un Mercedes CLK garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 235 litri | 276 litri | |
Mercedes CLK ir vairāk vietas bagāžai. SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Mercedes CLK. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes CLK nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5400 | 7200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Mercedes CLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|