SAAB 9-3 1998 vs Toyota Avensis 1997
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 203 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 12 sekundes | |
SAAB 9-3 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Toyota Avensis, savukārt griezes moments ir par 57 NM lielāks nekā Toyota Avensis. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 6.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 6.5 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Toyota Avensis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar SAAB 9-3 var ietaupīt 45 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Toyota Avensis. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1090 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 1110 km ārpus pilsētas | ||
1000 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 3 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā SAAB 9-3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.42 m | |
SAAB 9-3 ir par 14 cm garāks nekā Toyota Avensis, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.8 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Toyota Avensis. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`300 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Toyota Avensis nopietni defekti konstatēti apmēram 180 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 800 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.8/10 | 8.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Toyota Avensis ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|