SAAB 9-3 1998 vs Mazda 626 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 11 sekundes | |
SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Mazda 626, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Mazda 626. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 5.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 626 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda 626, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Mazda 626. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1090 km kombinētajā ciklā | 1080 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
1000 km ar reālo patēriņu | 1100 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 323, Mazda Premacy | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 626 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.43 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. SAAB 9-3 ir par 4 cm garāks nekā Mazda 626, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 502 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.4 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Mazda 626. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 626 nopietni defekti konstatēti apmēram 270 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.8/10 | 6.2/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Mazda 626 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|