SAAB 9-3 2007 vs Mazda 6 2008
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 147 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 184 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 10.3 sekundes | |
SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 136 NM lielāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz lielāku jaudu SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 8.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar SAAB 9-3 var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
870 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī SAAB 9-5 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.67 m | 4.71 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.44 m | |
SAAB 9-3 ir mazāks, bet augstāks. SAAB 9-3 ir par 4 cm īsāks nekā Mazda 6, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 419 litri | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1751 litri | |
Mazda 6 ir vairāk vietas bagāžai. SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 86 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.4 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`970 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
SAAB 9-3 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Mazda 6, attiecīgi SAAB 9-3 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|