SAAB 9-3 2007 vs Peugeot 407 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 9.8 sekundes | |
Peugeot 407 ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 16 ZS mazāka nekā Peugeot 407, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Peugeot 407. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 6.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Peugeot 407, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar SAAB 9-3 var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Peugeot 407. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1070 km kombinētajā ciklā | 1110 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 520'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C5, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.68 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.45 m | |
SAAB 9-3 ir mazāks. SAAB 9-3 ir par 3 cm īsāks nekā Peugeot 407, par 5 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 425 litri | 407 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 18 litriem lielāks nekā Peugeot 407. Iespējams, Peugeot 407 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 12 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Peugeot 407, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | zema | |
SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 290 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 9.5/10 | 7.1/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Peugeot 407 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|