SAAB 9-3 1998 vs Honda Prelude 1996
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 133 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 179 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 9.2 sekundes | |
Honda Prelude ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 18 ZS mazāka nekā Honda Prelude, taču griezes moments ir par 81 NM lielāks nekā Honda Prelude. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 9.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 9.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem mazāks nekā Honda Prelude, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar SAAB 9-3 var ietaupīt 450 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem mazāks nekā Honda Prelude. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1090 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
1000 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 13 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda Prelude varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.54 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.32 m | |
SAAB 9-3 ir par 9 cm garāks nekā Honda Prelude, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 11 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Honda Prelude, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2400 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Honda Prelude ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|