SAAB 9-3 1999 vs SAAB 9-5 1999
Virsbūve: | Kupeja | Universāls | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 225 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 342 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.8 sekundes | 8.7 sekundes | |
SAAB 9-3 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 55 ZS lielāka nekā SAAB 9-5, savukārt griezes moments ir par 62 NM lielāks nekā SAAB 9-5. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.6 | 9.5 | |
SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā SAAB 9-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
SAAB 9-5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.81 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.50 m | |
SAAB 9-3 ir mazāks. SAAB 9-3 ir par 17 cm īsāks nekā SAAB 9-5, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.8 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā SAAB 9-5. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs SAAB 9-5 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.8/10 | 9.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
SAAB 9-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|