SAAB 9-5 1997 vs Opel Omega 1994
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 11 sekundes | |
SAAB 9-5 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9-5 dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Opel Omega, savukārt griezes moments ir par 55 NM lielāks nekā Opel Omega. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 8.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.2 l/100km | 9.4 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Opel Omega, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-5 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, SAAB 9-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Opel Omega. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
1100 km ārpus pilsētas | 1110 km ārpus pilsētas | ||
810 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī SAAB 9-3 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Vectra, Opel Calibra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.79 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. SAAB 9-5 ir par 1 cm garāks nekā Opel Omega, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā SAAB 9-5 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 530 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 830 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
SAAB 9-5 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Opel Omega. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 2`010 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
SAAB 9-5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Omega nopietni defekti konstatēti apmēram 375 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-5, attiecīgi SAAB 9-5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-5 ir
|
Opel Omega ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|