SAAB 9-5 2007 vs Mercedes E klase 2002
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.7 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 9.3 sekundes | |
Mercedes E klase ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-5 dzinēja jauda ir par 27 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā Mercedes E klase. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 6.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 8.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-5 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-5 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, SAAB 9-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1010 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
1040 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
SAAB 9-5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī SAAB 9-3 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā SAAB 9-5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.84 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. SAAB 9-5 ir par 2 cm garāks nekā Mercedes E klase, par 3 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 540 litri | |
Mercedes E klase ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, SAAB 9-5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. Tas varētu liecināt, ka SAAB 9-5 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.4 metri | |
SAAB 9-5 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 2`200 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2600 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-5 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|