LatviešuEnglishEspañol

Skoda Fabia 2008 vs Volkswagen Polo 2006

 
Skoda Fabia
2008 - 2010
Volkswagen Polo
2006 - 2009
Virsbūve: UniversālsHečbeks
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 1.6 Benzīns1.6 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 105 ZS105 ZS
Griezes moments: 153 NM153 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.8 sekundes11.3 sekundes
Skoda Fabia un Volkswagen Polo dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Skoda Fabia sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.57.4
Reālais degvielas patēriņš: 7.7 l/100km7.6 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Skoda Fabia var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo.
Degvielas bākas tilpums: 45 litri45 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 600 km kombinētajā ciklā600 km kombinētajā ciklā
750 km ārpus pilsētas760 km ārpus pilsētas
580 km ar reālo patēriņu590 km ar reālo patēriņu

Izmēri

Garums: 4.24 m3.92 m
Platums: 1.64 m1.65 m
Augstums: 1.50 m1.47 m
Skoda Fabia ir par 32 cm garāks nekā Volkswagen Polo, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Skoda Fabia ir par 3 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 480 litri270 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1226 litri1030 litri
Skoda Fabia ir lielāka bagāžas ietilpība.
Skoda Fabia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 210 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Skoda Fabia (par 196 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10 metri10.6 metri
Skoda Fabia apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Volkswagen Polo, tas nozīmē, ka ar Skoda Fabia var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`6501`650
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
vidēja

vidēja
Skoda Fabia ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Volkswagen Polo, attiecīgi Skoda Fabia varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 22002200
Priekšrocības un trūkumi: Skoda Fabia ir
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Volkswagen Polo ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]